♪ Wishlist for this summer! ♪

2:08 PM Aarlenaa 42 Comments

Hej!

Co u Was słychać? W końcu zasiadam przed komputer, pogoda się trochę pogorszyła i na szczęście nie jest mi żal tego czasu spędzonego przed ekranem komputera. Wczoraj było pięknie i gorąco, więc wybaczam ten dzisiejszy chłód! Nawet udało się porobić kilka zdjęć do kolejnego posta, jestem z siebie dumna! Teraz już, po tym krótkim wstępie, zapraszam do czytania!



Dziś przychodzę do Was z postem z moimi "modowymi" zachciankami na lato, od razu na wstępie zaznaczam, że nie jest to wpis sponsorowany, są to tylko rzeczy, które w jakimś stopniu mi się podobają i chcę się z Wami nimi podzielić. Do dzieła!

Pierwsza rzecz, której potrzebuję najbardziej to buty. No i teraz pojawia się problem, bo nie mogę mieć wszystkich, choć bardzo bym chciała (haha). Wiem na pewno, że kupię te trampki, ale problem mam z sandałami! Proszę piszcie mi w komentarzach numerki butów, które Wam się podobają. Wszystkie buty pochodzą ze sklepu internetowego deezee. Co myślicie o tej firmie, polecacie te buty?


Teraz kolej na typowo ubraniowe rzeczy, nie jest ich za dużo, bo w sumie teraz, siedząc przed komputerem, nie zdołałam sobie wszystkiego przypomnieć. Może jesteście w stanie jeszcze coś polecić, jakieś fajne sugestie? Liczę na Was! Mam tylko 3 upragnione rzeczy. Na pewno będzie to letni kombinezon (nie koniecznie taki, jak w kolażu), śliczna dresowa sukienka (myślę, że też trochę inna niż na zdjęciu) i koronkowe szorty, które z tego wszystkiego podobają mi się najbardziej! Koronka w tym sezonie jest modna, więc czemu nie (haha)? Pewnie jeszcze w wakacje wpadną do mojej szafy jeszcze inne rzeczy, ale będziecie mogli zobaczyć je dopiero w kolejnych postach.

kombinezon h&m / sukienka sinsay / spodenki Stradivarius

Dziękuję, że dzielnie dotrwaliście do końca! Mam nadzieję, że ten krótki wpis Wam się spodobał. Nie zapomnijcie też odpisać w komentarzach na zadane w poście pytania.
Podoba Wam się nowy design? :)

Pozdrawiam, do następnego!
MARLENA

H ej! C o u Was słychać? W końcu zasiadam przed komputer, pogoda się trochę pogorszyła i na szczęście nie jest mi żal tego czasu spędzoneg...

42 komentarze:

  1. Mi sie podobaja najbardziej te trzecie buty.

    daily-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super ciuszki ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takoe spodenki, jak twoje z punktu 8 tyle, ze czarne. Sprawuja sie świetnie. A nowy wyglad bardzo ladny :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie butki nr 3 :D
    A ten kombinezon jest mega, chyba sama podobny sobie sprawię!
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te spodenki :) http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Chciałabym mieć taki sam i żeby mój sie tak rozwinął :D <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! Chciałabym mieć taki sam i żeby mój sie tak rozwinął :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne rzeczy na lato!

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie idealne by były buty spod jedynki. Są na pewno wygodne, a ja, mająca wysokie podbicie, pewnie bym nie dopasowała do siebie żadnych sandałów.

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sandały trochę nie w moim guście, ale z tych które pokazałaś wybrałabym nr. 3 :) Mają śliczny kolor ;) I śliczny kombinezon <3

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy! Ja właśnie też chcę sobie kupić taki kombinezon ;)
    Te pierwsze buty są świetne ;)

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :)

    http://alliwanted22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. te sandałki są przepiekne :)
    poklikasz w linki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy5/19/2015

    Zdecydowanie kup sandały z numerkiem 2, są takie niebanalne. Też szukam jakiegoś kombinezonu, bo z moich ulubionych już wyrosłam.
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też muszę pomyśleć nad jakimiś nowymi butami! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadne z tych butów nie przypadły mi do gustu :/
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybym miała wybierać, to postawiłabym na 3. Żadne nie do końca są w moim guście, te najbardziej. Za to podoba mi się ten kombinezon. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. haha pierwsza rzecz, której kobiecie potrzeba to chyba zawsze są buty :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post ... wszystkie ciuszki cudne, sama na niektóre poluje ;)
    Zapraszam do mnie !
    http://aleksandrasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie sandały bardzo ładne, a jeśli wrzucasz zdjęcia z internetu na bloga, może zainteresuje Cię artykuł na moim blogu :)
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba, naprawdę śliczny ;>
    -- mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskie te ciuszki! Spodenki są piękne ♥

    Zuuziaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam firmy tych butów..
    ja poluje powoli na jakieś sportowe.. bo własnnie ich brakuje w mojej szafce ;)

    pozdrawiam
    i zapraszam www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej spodobały mi sie te spodenki! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej z tych rzeczy podobają mi się spodenki! :))

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Te slip on'y są meega!
    Zapraszam do mnie!
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty oraz sukienka są mega :)
    Czekam aż zrobi się cieplej i wybieram się na letnie zakupy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsze buty najbardziej mi się podobają ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. 1 i 3 buty bardzo mi się podobają! :) Śliczne ubrania pokazałaś

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Nowy post! :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne ubrania i buty :)
    http://mylife-fashion-photography.blogspot.com/ Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też muszę sobie sprawić nowe buty! Jakieś tenisówki typu slip-on i właśnie sandałki! Te nr 3 są idealne! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy5/22/2015

    Bardzo fajny post :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. najbardziej podobają mi się buty nr. 1 i 2, a ciuchy wszystkie :)
    do mojej szafy też musza wpaść takie rzeczy

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy5/23/2015

    Design jest śliczny! Buty slip on to też jest na mojej liście, ale czarne :)
    http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/ - zapraszam do siebie, dopiero zaczynam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawie! x

    http://ewhem.blogspot.com/2015/05/tbt-in-may.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Najlepsze 2 😊 Zapraszam do mnie
    www.rasberryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakochałam się w butach nr. 1:)
    Pozdrawiam!!!
    Don't Simple

    OdpowiedzUsuń
  41. http://momentforme2000.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

♪ Jeśli zaobserwujesz bloga - daj znać!
♪ Każdy komentarz to ogromna motywacja do dalszej pracy!
♪ Zanim skomentujesz proszę zapoznaj się z treścią posta :)