BACK TO SCHOOL 2018 : haul przybory szkolne // Marlena Janik

10:13 AM Aarlenaa 2 Comments

HEY!

Dzisiaj wreszcie przychodzę z pierwszym filmem z serii Back To School!! Bardzo bardzo się cieszę, że mogę pokazać Wam wszystkie moje nowe przybory szkolne! Ten haul jest jednym z moich ulubionych na YT, więc jestem przeszczęśliwa, że na moim kanale również się pojawia 💕
Zapraszam do oglądania ☺️



HEY! Dzisiaj wreszcie przychodzę z pierwszym filmem z serii Back To School!! Bardzo bardzo się cieszę, że mogę pokazać Wam wszystkie moje...

2 komentarze:

  1. Anonimowy8/14/2018

    Świetny filmik i super haul zakupowy do szkoły :D
    Faktycznie sporo tych zeszytów z oxforda kupiłaś, ale na pewno się przydadzą ;) Najładniejszy jest różowy :p Ja dopiero jestem przed zakupowym haulem do szkoły i planuję także zrobić taki post na swoim blogu, więc serdecznie zapraszam ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♪ Jeśli zaobserwujesz bloga - daj znać!
♪ Każdy komentarz to ogromna motywacja do dalszej pracy!
♪ Zanim skomentujesz proszę zapoznaj się z treścią posta :)